plugg - jobb å plugg

så nu är det plugga vidare har bara tre inlämningar kvar på omvårdnadskursen sedan validering å slutprov ska bli klart!

Helgen som var blev umgås med vänner. Tack för den. Helgens innehåll behövdes för påfyllning av energi vill jag lova. Ska bli bättre på mkt ;) Lördagen var det jobb å sedan blev det Ladies night tillsammans med Erica och Frida. Tack tjejer. Kvällen fortsatte på Olles där älskade Sofia fanns på plats ;) kvällen kunde inte blivit bättre!
M var i Dalarna hela helgen har tydligen haft en bra helg han med.

I måndags var det jobb. Trevligt å känner mig så glad att jag får jobba med alla som jag får jobba med :) sträck på er ni gör ett jätte bra jobb!

På söndag gör jag min sista dagen på vikariatet sedan blir det att hoppa in när det behövs ;) jobb å plugg!

Dagens ros går till min syster och min bror! Tack för ni finns.

Nu ska jag se ishockey LIF -Södertälje. Leksand leder med 1-0 efter 22 sek.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback