13 aug är en bra dag :)

ett glädjande besked att Carina och Johan har fått sin lilla prins :P Grattis till er och till tjejerna! ser verkligen framåt att träffa den lilla goa killen :)

Dagen började med jobb, sedan sväng på La Casa Mia och sedan blev det träning på gymet och gick en promenad hem på 3 km. Så veckan kunde inte ha startat bättre. Imorgon (tisdag) kör vi på igen. Längtar faktiskt ärligt talat till utmaningen ska börja så man kan köra igång hårdare än någonsin. Förra veckan har flera idéer kommit upp och jag vet de blir av men framför allt kommer jag ha kul under tiden. Visst är det inte kul alltid men nu när jag känner det ger reslutat vill jag bara ge mer och visa mig själv framför allt att jag kan mer! :)

I helgen som var det jobb som stod på tapeten. Liksom hela förra veckan jobbade flest kvällar men hann ju med både träning och vara social så jag tycker jag gjorde det bra. I lördags blev det en sväng hem till en kompis, hann till och med gå ut en sväng. Riktigt trevligt som alltid! TACK! Glöm aldrig ögonen är själen spegel bild!

Sköt om er vänner blir längre nästa gång jag lovar... :)

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback