Fredag - vårkänslor

I morse ringde jobbet och fråga om jag kunde jobba - tyvärr inte idag. Jag hade pluggat igår kväll/natt och så för en gång skulle hade jag verkligen planerat min fredag. Inte ofta jag nekar men idag behövde jag den här fredagen.
Nyss kommit hem från en stund på stan först med Sofia kaffe och lunch. Sedan kom Johanna med sin Jack å åt lunch med oss. Riktigt mysigt. Nu har jag börjat pluggga för att snart kommer Frida och lämnar Åboy å så ikväll ska vi hem till Bylla å se hockey å umgås. En fredag med stor agenda men behöver ändå. Har jag tid över så kan jag alltid plugga, städa eller göra ngt annat trevligt. :P

Ute känns det som precis det är vår så nu sitter jag här med vårkänslor. När solen lysser känns allt så mycket bättre. TACK solen...

OM en vecka är vi på plats i Dalarna... jag ser verkligen framemot att åka ner och träffa familjen och umgås.

ha en underbar fredag mina vänner.

kramizar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback