När minnen kommer tillbaka



Macken.... kära älskade macken som idag väckte upp minnen. Det hela började mamma ringde under så ska det låta och frågade om vi satt och såg på det. Ja sa jag vad tänkte du på då? Det är galenskaperna säger hon, ja säger jag lite trevande. Vad tänkte du på då? När du var liten de var dina idoler. Nja sa jag inte så där på en gång. Men så växtes minnet till liv och ja det minns jag mycket väl. Macken - jag skulle se det. Jag skulle sjunga, jag skulle ha byxorna på mitt sätt. Jag skulle bli bilmekaniker, jag skulle helst öppna en mack med min kusin Linda (som inte ville det) Jag ville ha en mack väska men framför allt jag kunde texterna och jag kan de idag. SÅ många roliga saker jag minns nu.... En fem åring som inte hade talet fullt upp men sjöng låtarna ändå. Tack för du ringde mamma....<3
När jag kommer hem till Rälta om två veckor ska jag leta upp ett kort på mig i byxorna och kepsen.

Efter så ska det låta har jag kollat på mack avsnitten och jag har skrattat så gråten har sprutat. Var nog det jag behövde.

.......................................................

Redan söndag. Vad tog helgen vägen? I fredags träning på min fina träningsband, sedan fredags lugnt så chafför på det. Blev en sen kväll eller tidig morgon så jobb på det. Men tack och lov jag verkligen gillar jobbet så det går lätt att fara dit. Direkt upp till Umeå och möte med UH Västerbotten - härligt, Sedan umgås med bästa Frida, Ida och Daniel med flera trevliga härliga människor. Grattis Frida du fyller år på måndag (om nga minuter) riktigt trevligt. Sov kvar och åkte tidigt imorse tillbaka till jobbet för att jobba och sedan hem. Tack vännerna som lyssnar och finns där. Ni är så mycket värda.

Imorgon är jag ledig, det blir träning, plugg, en resa till Umeå över dagen för att träffa Sanne prata UH, Frida och säga Grattis :) få se om man hinner träffa ngn mer :P

Nu blir det och sova nga timmar... det vore ju bra om jag fick lite sömn... :P

Det finns många som är speciella för mig i mitt liv! Saknar dock min älskade familj...
Tagit kort på mig själv ser reslutat själv på det funkar. Känner mig så stolt och jag vet mormor du får rått i slut endan. Låt det ta tid men målet är på god väg att komma till.


många många kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback