Måndag å då j*lar

varje måndag ska man börja sitt nya liv... men inte jag inte jag börjar alltid med måndagar och går emot mig. Men idag bestämde jag mig för det skulle brytas och idag så har jag INTE ätit ngt sött och det känns bra. Små steg tar jag men stora ska det bli. Sedan skulle jag egentligen tränat men det hann jag inte med för kom hem så sent från jobbet då M jobbade i köket och gröten krånglade. En historia för sig själv :) så jag var dagens hjälte gav maten runt huset.

Men åter till måndagar det är konstigt jag ska göra det och det och de men blir ingenting men idag blir det mycket. Uppgiften nummer 1 i rehab snart klart och 2an ska skrivas ikväll. Har en plan och nu kör vi.

Imorgon jobbar jag kväll - onsdag dag och sedan ledig torsdag :) en bra vecka framför sig.

Å nuuuuuu ska jag skriva klart uppgiften.

Ha en bra måndag.

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback