När allt händer då händer allt på en gång

nu var det en vecka sedan jag uppdaterade. Då gjorde jag klar hela sista kursen - fick betyg på det under helgen och skrev sista provet i måndags. Väntar med spänning på reslutatet sedan är jag helt klart med studierna för denna gång! Kom hit mina vänner så kan vi göra ngt kul :)

Så i tisdags var jag till VC för kontroller på mig. ja mina vänner så glad jag blev där inne har jag nog aldrig blivit egentligen. Mycket har hänt på en månad - där från november. Mycket är ju tack vare träningen på curves. 3 ggr i veckan. Tack Sofia som fick med mig dit. Å tack mig själv för jag går dit varje vecka men känns skönt att det börjar ge med sig både reslutat och en vilja att bara vilja träna mer. Har tidigare nämnt det men vem hade trott det för ca ett halvår sedan att jag längtar efter träning? JO kanske i drömmarnas värld men inte jag inte men nu har jag satt upp nya mål och delmål som ska bestigas. 
Men vad vore utan sina underbara syskon? Inte mkt alls - mkt som formar mitt liv genom att ha deras stöttningar och deras heja rop och framför allt jag har en underbar familj!
Att få sina reslutat på bränt av den tid jag lägger ner på mig själv just nu känns bara så skönt! Fortsätt så här Susanne kommer detta bli mycket bra.

Många har frågat vad ska du göra efter du har slutat med UH i april vad händer då? Du kan väl aldrig hålla dig lugn. Först och främst ska jag tänka efter och känna efter vad jag vill. Men har redan ideér och projekt på gång och det som jag kallar projket 2.0 är redan igång. SÅ bra det kommer bli. Så det kommer bli jobb - träning - umgås med nära och kära. Välkommen våren 2012!

Så där med jobb... ja ser mkt bra ut fram till aug 2012 i alla fall :) JIPPI! Det som kändes så mörkt och dystert för en månad sedan har vänt!!

nu ska jag gå och sova för imorgon blir det jobb :)

ha en jätte bra kväll och så höres.

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback