SÅ mycket känslor som bara finns där

I förra veckan hade jag ögoninflammation. Ögat är inte riktigt bra ännu men jag känner att det börjar bli bättre i alla fall och det är ju tur det.

Iförra veckan hade SSU Sundsvall tema kväll det var mycket diskussion, bra diskussioner framför allt tycker jag Annas (parti ombudsmannen från Sundsvall arbetarekommun) hade ett grymt insperande pass om jämnställdighet. Jag tycker det är jätte skoj att vi har kommit så långt. För mig känns det helt grymt att vi har kommit så långt med diskussionerna.

i Helgen var det helt underbart skriver det i en särskild blogg.

Sitter just nu och finputsar på VPL 2008 (verksamhetsplanering för 2008) inte brist på idéer mer brist på annat.

Har en liten fundering?
När går det så långt att man inte inser vad som händer? För mig handlar det om trovärdighet. För mig handlar det om ett löfte som spricker....

Nu längtar jag till jul...

//Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback