Tiden rusar iväg jag liksom med den.

Nu har det verkligen runnit iväg tid sedan brorsans och Sannas bröllop!
Vi åkte ner på fredag den 31 aug. Var ute och käkade gott på kvällen och umgicks å hade skoj med
Tunnan, Bengan, Henrik och Helen, Danne och Isabell! Jag tror ärligt talat att resturang och bar Stockholm var lite less på oss efter vi hade dansat! Men grymt skoj var det dock!
Lördagen började med att vi drog till stallmästargården för att klä om till leksandsdräkt :) Bild kommer senare!
Kändes skit fin när man hade den på sig och stolt.
Till stefan kyrkan och utdelning av program i kyrkan och stora kramkalaset inledes. Träffade kusinerna gissa om jag blev glad!! Saknar er som sjutton!!! :D

Bröllopsmarschen började och Sanna kom in finaste bruden i världen gick hon brevid sin underbara far (du är så go) och förre henne gick världens sötaste Tuva (syster barn till Sanna) och Alma (min älskade syster dotter) .... det var såååååååå söta ihop!
Stefans kyrkan är speciell... där gifte sig mormor och morfar och där gifte sig brorsan och Sanna. Men hur fint bröllop som helst. Hur fin som helst var brorsan. Många tårar fälldes men varje tår var värd varje sekund. :D
Bröllopsfesten var på Stallmästargården... vilken härlig fest! Vilken underbar mat och vin!!! Det var sååååå fint! Det går egentligen inte att beskriva i ord hur fint det är.
Talet jag höll - jag har aldrig varit så nervös i hela mitt liv. Inte ens när jag höll talet på skolan på engelska. Jag höll tal till sanna och brorsan. Ni är ju så underbara! Jag grät mellan raderna men äsch det gör ju inget ... jag är ju nu mera stolt medlem i familjens gråt klubb :D

Tack sanna och stefan för eran fest! Tack för ni är underbarste som finns! Tack för ni gjorde att man hade såååå underbart skoj!

Ibland när livet inte är lätt så är det så underbart skönt att ha personer som Farbror och Britta runt sig... och alla andra underbara människor. Jag tycker så mycket om er!! Ni ställer upp för mig till 110% och jag är verkligen så glad att ni ger mig det stöd som behövs ibland!! Å Isabell vännen för allt och Emma utan dig vet jag inte hur min vardag skulle se ut!!! :)

nog om detta.... min det var underbart ska ni veta ... och framför allt var det så härligt att få umgås en kväll och ha skoj! :) Gissa om jag kände mig trött dagen efter men tre dagars sjukdom efter det var så värt det.
Annars har det varit jobb efter det och förra helgen var mamma här då hon var med på travet! Det var oxå hur underbart som helst ... skoj att vinna pengar.

Den här veckan som har varit intensiv men grymt skoj... jag gjorde mitt första träningspass på step in och jag säger det bara absolut inte mitt sista! Så grymt skoj det va!!!! Jag känner nu eller aldrig!!! :)

I dag ska jag till Anna på inflyttningsfest! Ska bli skoj..

så skepp och hoj så höres vi imorrn...

Snart är det höst och första gången på lä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback