Skulle ha skrivit uppdatering

Skulle verkligen ha uppdaterat på tåget ner i torsdags. Men internet på tåget funkade inte och när jag väl kom fram till Rälta var jag trött och ville bara umgås med mamma å mormor. Kändes skönt att komma ner och umgås med dem efter allt intensiva veckan som innan dess.
PÅ fredagen var jag å mamma på begravning. Målar Lennart. EN vän till familjen. En person som pappa har jagat med i många år och någon man växte upp hos ... känns konstigt. Hoppas du sitter någonstans på pass och väntar på en älg.

På kvällen åt vi kräftor gott. Alma, Hugo och syster var hemma i Rälta med oss.
Lördagen började med att se Lassi karonen i os-final, Wasasalen i Djura var fullsatt! Hur härligt som helst att se så många kommit dit. Han blev 6 men han gjorde ett kanon os.
Efter det åkte vi till Blge och shopade jag å mamma. TACK FÖR DU FINNS!!!!! Sedan blev det trav. Inga stora vinster blev det dock men skoj att se på trav och knäppa kort med den nya kameran.... :)
På kvällen blev det att gå genom bröllopskorten och även äta en god sallad med mamma å mormor. Skulle träffat Tess men orkade inte....
Söndag blev strutsfarmen i Blge och fikade å sedan dags för mig att sätta sig på tåget hem till Örnsköldsvik.
Oj vilken uppdatering.. *hehe* men men...
Kom hem vid halv nio. Drog och fikade med Anna och Bylla. Skoj att ses igen.
Så idag har det varit segt.. Johanna kom förbi annars har jag mest segat runt. Sedan drog vi till Bredbyn hem till sundelin och kolla på kort. Tack för hjälpen Emma och Anton och välja bilder. Tack för maten ... alltid lika kul att komma hem till er. Känns som ett andra hem!

I helgen flyttar man. Hur underbart som helst. Lite tråkigt att flytta från stan men samtidigt skönt att bygga upp ett liv där. Då känns skönt att komma  dit i en lägenhet och jag å micke får tillsammans bygga upp från grunden. Även skönt att slippa vissa personer här i stan. Ingen nämnd men den personen har inte i mitt liv att göra mer för man gör inte så emot en sk. vän! ALDRIG du kommer in till mig och Micke igen. Då menar jag aldrig! Den här personen gjorde ngt så korkat emot oss så det inte var sant. Men nu är det väck och glömt å helt plötsligt ler jag lite mer... :)

Uppdatering om bröllopet kommer efter detta...
ta det lugnt..

Imorgn blir det fika med Anna, fixa lite på stan å sedan måste vi packa packa packa åter packa! :)

//Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback