Onsdag....

Snart är det verkligen jul... idag slog man in julklappar känns skönt och spännande och inser att barnen (som det ska vara) får verkligen julklappar! E nöjd över köpen ....
Nu om en stund ska vi hem till Carina och hennes familj och äta middag, trevligt säger jag bara.

Igår var jag hos läkaren (öron) och fick veta att mina hörsel har blivit ngt sämre (sedan sist) som jag tycker själv och mina öron kommer alltid vara så här konstiga. Det är tydligen inte trummhinnan som spökar längre utan hörselgångarna och jag ska vara utan hörapparter så ofta jag kan hur det nu ska gå till. För då blir jag ju osäker om jag inte riktigt hör det jag ska höra. Men men... känner mig matt bara. Jag har ju ont, fattar inte varför jag ska ha det men det var ju tydligen en biefekt man kunde få om man hade hörapprater. Köper inte hela resonmanget få se om jag söker mig ngn annanstans efter jul och får det uträtt.

Plugga eller jobba? Just nu vet jag inte vad som händer efter jul. Jag hoppas på bägge sakerna.

ses och höres.

Å igår postade man en del julkort dock skickade jag inte till så många vi brukar men en hel del blev det ju ändå..... å till er andra kommer jag ju önska en god jul via sms, blogg och mail! :)

kramar till er från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback