Torsdag och nu är det oxå fredag

Jag borde sova.
Jag borde gå och lägga mig men jag måste ta och skriva ett blogg inlägg. Vi var i Dalarna i helgen. Åkte ner i fredags och stannade gjorde jag till tisdag då det blev sthlm.
Fredag kväll hann vi med och städade delar av ladan - underbart tyvärr hade tippen stängd på lördagen. (ingen av oss tänkte på det var pingstafton) lördag umgås med syskonbarnen - mormor och jag lagade maten. Jag fick laga maten och det blev bra! :) Söndag träffade prästen. Nu är det inte långt kvar. Vilken sommar det kommer bli.
Inbjudningskorten är ute.... det känns overkligt men ändå sant. Dags att inse det är snart dags.
Måndag å jag var själv kvar. Umgås med mormor på e.m och lagade kassler gratäng med ris blev en höjdare. :) Jag kan faktiskt laga mat och gör det bra!!!
Tisdag fixa lite saker med mamma å nu bar det väg till sthlm.
Möte med almedalsgruppen. Å sedan sova på fridhemsplan. Jag lovade er alla jag sov som en stock. Det var liksom en trött Susanne. Onsdag f.m utanför riksdagen och var teckenspråketsdag. Blev en jätte lyckad dag som vi delade ut materialt utanför riksdagen. Vi fick en del bingo. Jag vill verkligen tro att vi kan påverka i våra frågor.
På tåget hem som vanligt blir försenad (inte mindre än 1,5 h) lyssnar jag på musik läser en bok och förbreder mig för radioprogrammet vi hade idag. Anna å jag pratas vid länge. Tack vännen. Du tycker min blogg var gladare förut.... jag vet inte. Kanske är så! Men jag är glad. Jag lovar jag mår bättre än på länge. Jag sover om nätterna. Jag har hållit på med min utmaning i 2 veckor :) Jag är jätte glad kanske inte skriver om det bara.
Idag blev det umgås med anna, på af, parken och träffa Örjan å Taina men även prata jobb med Lingbo. Det börjar ordna sig igen. :) Fredrik från handels ringer och gör mig glad. TACK!
vid fem sänder man närradio interjuvar Emma som är helt klart bäst! :) Hinner även med att hjälpa till inför kattutställningen. Så nu sitter jag här. M har gått och lagt sig och jag skriver egentligen en helt ointresserat blogg... Men jag skriver blogg :)

Jag håller på att skriva en debatt artikel jag å Julia. Ska försöka få den klar så fort som möjligt.
:)

nu ska jag sova... fluma så får jag göra någon annan dag... :) *hehe*

älskade vänner tack för ni finns.
Dagens ros går till björn. Du vet varför behöver inte ha en motivering. Tack för du lyssnar tack för du alltid finns där!
Dagens riskvast: Lätt går till SJ som inte håller tider.


//Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback