Sthlm - nästan som vår i luften

Det känns som vår i luften. Konstigt det är höst! Men det är varmt och uteserveringar är öppna. Det är ändå höst! Konstigt det här med och vad det är för årstid.

Igår var jag på dialogkonferans med ungdomsstyrelsen - inte så bra som jag hade hoppas på. Fick inte ut ngt av det. Ibland blir det dåligt och då får man ju lära sig och prioitera bättre!
Idag har jag varit på LSUs skuggutredning. Det var däremot lika intressant som vanligt. Jag kände att det ger mig jätte jätte mycket mer!

Igår var mamma här och hälsade på... var ju ett tag sedan man träffade henne så det kändes helt underbar trevligt att träffa henne. Å solstrålen (V), Sanna och brorsan! Blir ju lika glad varje gång.

Många funderingar snurrar runt runt i mitt huvud...
ska saätta mig i helgen och skriva ner vissa saker.

drömmen är aldrig längre bort än vad du själv gör den till.

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback