9 november

Jösses när jag ska uppdatera bloggen så har det gott två veckor till. Det är sjukt vad tiden rinner iväg. Jag kan knappt komma ihåg vad jag gjorde förra veckan eller? J I och för sig kan jag ju det eller? I helgen var man social och spelade bowling på fredagen. Mycket mycket roligt var det! Trotts jag inte är den bästa i bowling men sällskapet var ju det bästa!!! TACK! Å alla dessa samtal man har haft den sista tiden har bara gjort att man har kommit ännu närmare vissa personer än vad man någonsin trott man kunde göra! Sedan börjar man känna sig nöjd över livet och tack ni vet vilka ni är!

I lördags skulle jag och Carina på bio men det blev hem till Ewa och fira henne. Grattis igen. Trevligt och mysigt. En riktigt trevlig lördag. Å så igår blev det lååååång sovmorgon och sedan till köpmanholmen och kollade på innebandy. Tyvärr förlorade Faresta men å andra sidan var det ju bästa spel jag har sett på länge.

Dagen flött på vidare och åt farsdag middag hos svärfar. Insåg än en gång hur mycket man saknar pappa! Att inte kunna gå till hans grav gjorde ont. På något sätt kändes det som jag frågorna blir svårare i min skalle och får inget bra svar på dem.

Men å andra sidan så har jag resten av min familj J TACK och lov å alla andra söta vänner! Ingen nämnd och ingen glömd fast vissa är ju mer underbara än vad ordet underbart stavas till.

 

Idag första dagen på min praktik. Första gången jag var nervös på hur länge som helst. Å det kändes i magen. Men gott hur BRA som helst och varit HUR kul som helst. Känns som jag lever i en dröm!!! J Jag längtar redan till imorgon!

 

Idag är det 20 års sedan berlinmuren föll. 20 års sedan något som min farfar tyvärr aldrig fick uppleva. Jag tycker det är något man bör uppmärksamma och tänka på sin släkt.

 

Ska snart iväg och fika med Johanna, lillasyster saknar underbara Emma också detta är inte bra när vi är ifrån varandra så mycket som vi är. Tur att telefon finns!

 

Puss å kram mina läsare nu ska jag skriva mer igen. Har börjat twittrat (tror det heter så) heter leksandssmurf där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback