Företagsekonomi

Idag är det tisdag. Skulle ha skrivit blogg i både iförra veckan och i helgen men så blev det detta beror nog mest på tiden räckte inte till. Det blir tidiga morrnar och tidiga kvällar. Å ni alla som känner mig brukar ju veta att jag inte brukar göra så. Men för att orka måste jag göra det.
I torsdags morse 03.00 hämtade min skjuts mig och jag åkte till
Rovaniemi och flög därifrån via Helsingfors till Stockholm. En mycket trevlig resa men den var lång ... fast så är det väl att vara här uppe och man har ju börjat vänja sig ... tyckte tidigare att man visste att saker och ting har avstånd men det vet man inte alls.... men men. Kommer komma tillbaka Rovaniemi och besöka Jultomten parken. Det sägs ju att den riktigta jultomten bor där å efter torsdag morgon kanske man tror på det själv :P
Torsdag var det möte med personalgruppen och möte om ekonomin, sedan blev det sängen. På fredagen blev möte i Örebro och start av styrelsemötet. Ett jätte TACK J för pratstunden :P
Lördag = styrelsmöte så gick jag sedan iväg och umgås med bästa Emma. Lång härlig promenad runt i Stockholm så jag ska inte klaga över min motion :)

Underbara söndag kom då jag fick träffa M igen efter 13 dagar och nu är det 17 dagar till nästa gång. <3 Det vi var och gjorde gick bra så det gäller bara att hoppas att telefonen ringer snart så :)

Kort sammanfattning på vad jag har gjort de senaste dagarna. Igår var dagen jag var mega trött. Men tvingade mig hit och gjorde ett företagsekonomi test sedan läste. Ska göra resten idag. Känns bra. Jag somnade på soffan framför tv:en hade inte sambon kommit och frågat om jag skulle lägga mig hade jag väl sovit där hela natten. Men idag är jag piggare och har full energi. Ska sätta mig och läsa sista tre kapitelerna efter detta och göra testerna så i veckan blir det slutprovet så jag kan komma vidare. Känns kanon bra :)

Det märks att det är en förändring. Men mycket rolig sådan. Bara fortsätta. Få se om jag orkar idag annars blir det imorgon. Men det känns jätte bra och det märks. Livet kan vara så underligt ibland.

Dags att fortsätta att plugga.... å tack alla som finns i min närhet.

kramar

Kommentarer
Postat av: Sofia

17 dagar går fort. Då får du träffa mig med ;) KRAM

2010-10-19 @ 09:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback