Tillbaka till "brottsplatsen"

det är ju ett talesätt och kanske stämmer. Haha.
Har haft toppen dagar när jag var iväg. Var med HRF:s förbundsstyrelse till Oldenburg i Tyskland på bland annat studiebesök på Haus des Hörens. Jätte intressant. Mest tyckte jag det var när han berättade om allt. Fick lära mig otroligt mycket! Tack! Bilder kanske kommer annars finns det på min facebook sida.
I måndags hade vi fs möte och jag är djupt tacksam över att tolkarna tack! Å jag blev ju riktigt glad när jag på måndag lärde mig två (tre om man frågar Therese och Kerstin) nya tecken!

När man är väg så här känner jag att livet är verkligen för kort att sitta i Sverige och "bara" se det! Ja jag får se Sverige från norr till söder! Det är jätte viktigt och framför allt ger det en förståelse över hur olika platserna och förutsättningarna är i Sverige men samtidigt känner jag att jag vill se mer av världen. En dröm jag har är verkligen åka jorden runt och se platser och lära sig massor.

Nu idag pluggar jag för fullt och siffrorna går runt runt i skallen därför känns det skönt att skriva lite blogg inlägg och få tänka på ngt annat.

Ibland är det verkligen skönt att saker och ting är som man har vant sig vid. Som igår blir så glad över att en kopp the prata med sambon om dagarna och livet är. Man måste som sagt bo här för att egentligen förstå. Det är då intressanta personer man får träffa....
Tack för kramen idag - min handledare hade saknat mig och mitt skratt under en vecka jag inte varit här. Haha.

Imorse när vi gick till skolan hade det kommit snö... hoppas bara snön ligger kvar (ja ni läste rätt - annars blir det så mörkt) dags för att fortsätta att räkna...

Ha det :)

kramkram till er alla

Kommentarer
Postat av: Johanna

Saknar dig!! fattar du att vi är 146mil ifrån varandra just nu!!! Helt sjukt!! Vi måste träffas till jul!! KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback