Närmare klart....

blir klar imorgon ska bara vara så... Det kommer firas med att umgås med Sofia ;) fast ingen nyhet att jag ska umgås med henne.

Hemlängtan vad är det? Mitt hem vart är det? Känner fortfarande att hemma är i Rälta, Leksand. Men hemma är ändå här. Önskar att man kunde kapa avståndet mellan Rälta/Insjön så det var inte så långt att ta fikat med syster, ut och gå bara umgås med syskonbarnen. När man kommer hem som jag gör är man bara hemma snabbt. Tomt i livet utan deras närhet. Något fattas mig. Men när man ändå kapar avståndet kan man kapa till Sthlm för att komma närmare bror. Saknar att kunna umgås med min familj oftare. Ibland är det riktigt jobbigt att inte träffas så mkt man vill..... Men älskade familj tack för ni finns!!! <3

Mina mål är klara och jag är på väg. Stegen kommer närmare och närmare å jag ska dit. Tar bara lite omvägar men dit ska jag.

Såg hockeyn å blev glad att Leksand vann.... ;)

"det är något bortom bergen bakom blommorna och bladen .."

Kramar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback