När man inser saker!

Idag är det lördag...
jag skulle varit ledig igår men det blev liksom andra planer fick sitta och skriva saker hela dagen.
vilket och andra sidan var skönt att tänka på ngt annat då dagen innan var ett prov på mig själv.
I torsdags var jag å rikard på årsmöte för LO! Var skit trevligt då ordförande gjorde lite som han ville ibland.. (du är förlåten JIM) :)
Sedan blev det en lunch på stan med förbundet! Jag har insett två saker dock att vi har gjort en j*la bra nominering på både förbundsorförande och förbundssekrtetare! Känns som en ändring i mycket behövs! Mer kommenter behöver jag inte säga!

På kvällen blev det sundsvall men hade hellre stannat i ö-vik....

igår fick jag veta när DU ska begravas. Ännu en ängel har lämnat oss.
Jag orkar inte gå dit men jag måste.
jag måste för min skull och för din skull...
Du lämnades oss för tidigt. Varför gav du upp allt?
Har så många frågor men har inga svar?

"I knew I Love before I meet u"

Midsommar närmare sig med stormsteg... längtar som en tok för att träffa alla igen...:)
I år blir det små grodorna i gropen tillsammans med alla :) å jordgubbarna måste ätas upp innan T äter upp dem eller hur? *hehe*

Vi ses på första maj!! För det är nu DU har chansen att visa att borgarnas politik är kass... eller rättare sagt Moderaternas politik är kass... Jag blir så irreterad...
Himla omvänd robin hood politik... de tar för de som inte har det lätt - och ger till de som redan har allt!!!! De lever i fabelernas värld och inte ens där gör de rätt....FY!!

Men glöm inte släktingar, vänner, familj, den kamp som var för 120 år sedan är samma kamp som idag!!!

ha en trevlig lördag!
//Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback