Efter UH träff!

Precis kommit hem efter UH träff! Känns ju lite konstigt förvirrande efter denna helg.
Träffade helt grymt härliga människor! Kändes verkligen skoj!! Rumisen Sara :), goa Olov, härliga Nickolay :), snälla söta Sabina, Elida :), Jonas "jävel", Jonas "jag", Jenny (tack för all insperation), Goa Maria, Peter :) och sist men INTE minst Helen... härliga tjej! :) å tolkarna....

Kändes som en helg men inte speciellt många förväntnignar och har haft så trevligt! Lärt mig massor
om mig själv och framför allt har jag lärt mig massor om andra människor träffat så grymt härliga personer! Det var så SKOJ! Unga hörselskadade behövs i samhället för att stärka upp varandra genom att lära känna andra. Med dessa dagar har jag fått vänner för livet :)

Imorrn är det jobbet igen. Har massor av utmaningar....

OM alla sa saningen behöver man aldrig fundera på vad som inte är saningen!! :)

Somliga går i trasiga skor.. :)

//Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback