Skitsnack det hör inte hemma någonstans!

Skitsnack kan aldrig höra hemma någonstans men varför förekommer det?
Varför sker det varje dag i vår värld? varför sker det om personer som är hur underbara som helst? Jag blir bara så upprörd när jag hör av de pratar skit om personer som verkligen vill förändra något.

Jag tycker valet är bra om Laila blir förbundsordförande inom SSU. Jag skriver det som enskild medlem i ssu och som representant för SSU Västernorrland.
Jag tror på LAILA!! DU har mitt fulla stöd!

Annars händer det mycket just nu i mitt liv igen... det hör ju till nu!
Håller på att fixa ordning en kurs till nästa helg!
Jag hoppas den blir bra! :) Ser framemot att hålla ett pass om funktionshinder och vad man kan göra utifrån sig själv!

Ser framemot nästa helg av andra skäl oxå :) *hehe*

Att jobba för SSU Västernorrland ger så mycket mer!

I helgen är jag i Dalarna. Var till Rättvik idag på marknad. Köpte en snygg tröja och en ny väska till mig själv.
Å imorrn ska jag träffa A och H kommer ju bli hur kul som helst.

Något annat jag undrar över! Varför mina kära vänner kan ni inte höra av er och komma på förslag själv om att hälsa på mig? Vore ju hur kul som helst om ni tog er samman och hälsa på er! För som sagt det handlar om prioteringar i livet och jag vet hur jag nu prioterar....

Idag är det lördag - och jag känner mig så långt ifrån dig men snart ses vi ju igen och tur är väl de :)

Visste ni förresten om att den politik som förs idag i Sverige är ett ännu ett steg mot det odemokratiska samhället och ännu orättvisare. Jag är less på varje dag läsa vad de ska göra... 4 års h-vete tar ju aldrig slut. *suckar* Jag önskar att det var val nu om nga veckor! Då ska de verkligen få bevisa och förklara hur de tänker förklara varför alla har mindre i plånboken idag!
Snyggt Borg förresten om höja skatten på bensin är ditt sätt att säga nej till bensin? Jag tror inte du riktigt har förstått detta med miljöarbete! Men när du har gjort det så är det väl föresent! Fyra års h-vete måste ta slut nu innan....

Saknar dig M!!!

//Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback