På väg hem från Funkis

Just nu sitter man på ett tåg som inte verkar fungera som det ska på väg hem från Bommersvik.
Sedan i lördas e.m har man varit där och umgåtts med andra distriktsombudsmän.
Det har varit  bra inserpations pass samt härliga roliga saker att göra.
För mig har det verkligen varit en insperation att få höra Tomas Fogdö då han berättr om sitt liv och sitt engamange. Man får säga vad man vill om det passet. Men för mig gav det andra saker än bara saker man kan ta in sig i livet genom ssu.
För mig handlar det om identitet om vem jag är om varför jag är den jag är.
Kul att få höra Tomas Fogdö då jag hade hans som en stor idol. Han och Pernilla Widberg det är deras autografer som jag minns mest hur jag fick. Tack Tomas för ett insperaions pass!!!

Andra föredrag var Thai Chi. Intressant och lärorikt men också kul att göra gruppövningar man lär sig så mycket om varandra. Tack till Claes som gudie oss genom passet.

Jag är mycket nöjd över hela tiden...

grattis Martin till ordförande i fackklubben. Känns skönt att veta att man har dig där :)

till alla er som varit på Bommersvik i dagarna. Tack för givande dagar

Resten av min vecka kommer var full fart.
Kommer vara i Leksand i helgen då jag ska på begravning på fredag och se hockey på kvällen.

tack för mig...

har enbart kommit till Hudviksvall och vi är försenade typ en halvtimme :( tycker inte om tåg just nu... tänk om jag var hemm nu.

//Susanne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback