Har landat

Nu så har man flyttat... därför inget bloggande på ett tag. Haft massor att göra. Man har även landat efter allt med bröllopet och det känns hur skönt som helst.
Det man har kvar är tackkorten.. ska ta tag i det nu till veckan :)
Annars knallar det på. Jag har varit på choch träff, luk träff i Sundsvall. besök på Ikea nga ggr. Många saker man hinner med.  Söker jobb för fullt. På onsdag nästa vecka blir det besök på gym och komvux.
Jag befinner mig i sthlm ikväll, uppsala till imorgon, dalarna fram till tisdag morgon sthlm för att träffa Julia.... och så på tisdag åker jag hem igen för att vara hemma en dag och åker till Hola folkhögskola torsdag - fredag för att sedan åka på UH styrelsemöte fredag - söndag i Leksand nästa helg. Hoppas vi kan ses på ngn fika (ni vet vilka jag menar) :D
Sedan är jag HEMMA!!! :D

Jag trivs i den nya lägenheten som fisken. Det är verkligen en fin lägenhet men framför allt känns det skönt att ytor och kunna faktiskt göra ngt annat än se på tv!

Nu ska jag vänta på Julia. Vi ska ha pop-möte med UH!

Kommentarer
Postat av: Julia

Vi hade ju riktigt kul under föreningshelgen! Hehehe, vad roliga vi var som körde fel ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback