Dagarna flyger fram

Ja nu åter helg...
vad tar veckorna vägen och dagarna.
Nyss kommit hem från att jobba ännu ett pass på folkets park, idag hade man mycket trevliga gäster tack för de!
Blir där imorgon med... julbord. Å apro på julbord så e jag redan less på det hela. Fast Jansson är godast.
annars vad har hänt i mitt liv då?
- Fikat med Emma, umgåtts med älsklingen, sett på hockey med Örjan å jobbat å jobbat och åter jobbat :)

Nu är det curling EM här i örnsköldsvik. Kanske hinner man se ngn match live annars blir det väl på eurosport på måndag *hehe*

Farbror har legat på sjukhus någon dag inte bra, krya på dig och nu tycker jag det är nog med personer som ligger på sjukhus e det förstått alla människor :)

kramizar å sov gott

Kommentarer
Postat av: Johanna Smurf

haha joo det är en bra bit de måste åka. Har du något förslag på här i stan?

Den 10januari. den 9 ska jag troligtvis bjuda hem släkten och ssu eller så ska jag ta ssu en annan dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback