Sitter på seminarium

Nu har jag lånat Jacobs dator då min är hemma i lägenheten. Sitter på seminarium med Lärarnas Riksförbund. Det är Jan Björklund och Marie Granlund och någon som tyvärr inte hörde vad hon heter. Vi väntar på Lars Ohly.

Dagarna har varit bra. Många känner igen än från förra året. I söndags lyssnade vi på Jan Björklund. Å igår var det Maud som höll ett tal. Som ni alla vet tycker jag inte som dem. Igår var jag även på mingel med LSU. Trevligt men stökigt eftersom det var en bullrig lokal.

Idag har jag mest varit på seminarium. Först om vården och socialdemokraterna, det var helt okej de hade förresten slinga. Dagens ros till vårdförbundet. Sedan ett seminarium med Amensty. Men det var inte helt i min smak. Å så var jag och Jacob på ett seminarium om skolledare. Tyvärr var lokalen verkligen kass.

Igår fick jag veta att jag inte fick jobbet i sthlm. Ringde idag om ett till vikarie ställe. VI får se vad som händer.

Nu ska jag lyssna vidare om skolan.... Viktiga frågor. Det regnar inte :)

Ikväll är det Mona som håller tal! :)

från en Susanne som är debatt sugen.

P.s gott kaffe har rättivse märkt d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback