idag....

Idag blev det först att fika med M:s pappa. Trevligt! :) sedan städa bägge bilarna. Vilken lyx att ha två bilar men hur länge till ska vi ha det? Vi får väl se vad som händer framöver. Bra blev det dock.
Städade skafferi och skåp.... :)
å tvättat känner det hände mycket idag. Skönt att man inte bara slöar bort allt.
Igår skulle jag skriva en blogg om hockeyn men det blev inget. Utan tack smurf Johanna för du följde med oss igår!
När jag kom hem blev jag lite senmental och hittade en av Karin Boyes dikter som har och kommer betyda mycket för mig.

I rörelse.

Den mätta dagen, den är aldrig störst.
Den bästa dagen är en dag av tröst.

Nog finns det mål och mening i vår färd -
men det är vägen, som mödan värd.

Det bästa målet är en nattlång rast,
där elden tänds och brödet bryts i hast.

På ställen, där man sover blogg en gång,
blir sömnen trygg och drömmen full av sång.

Bryt upp, bryt upp! Den nya dagen gryr.
Oändligt är vårt stora äventyr.

det sägs stängs en dörr på ett ställe som öppnas en ny.
Om man väljer en annan väg så öppnas ett nytt äventyr...
varje dag är som ett äventyr...

till veckan blir det äventyr...
Måndag - sundsvall/ds möte ska ej närvara.
Tisdag - sundsvall skolbesök - sollefteå på styrelsemöte
Onsdag - studiecirkel i ö-vik och min resa börjar.
Torsdag flyger från köpenhamn till Valenica... :)
Torsdag - måndag Valenica :)

nu ska jag umgås....

pussar

Kommentarer
Postat av: Maja

såg er på hockeyn i lördags, knackade åt er men ni hörde inte! :D

Postat av: Maja

hehe, ne men jag stog uppe i köket så jag kan förstå att du inte såg mig =D, det är bara bra med mig, själv då?!

2008-03-18 @ 09:15:48
URL: http://naws.blogg.se
Postat av: maja

njae inget jag vet än, förutom att vi ska på klassresa till spanien i maj! =)

2008-03-18 @ 12:52:23
URL: http://naws.blogg.se
Postat av: Johanna Smurf

Tack själv gumman! :)

2008-03-18 @ 13:05:20
URL: http://j0hannasv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback