Lördag kväll - söndag dag

Igår efter d.s möte igår färgade Emma mitt hår! Blev jätte bra och sedan skulle vi jobba på parken. Det var 3 p. Skoj att träffa människor :) Jag längtar tills jag ska ut nästa gång var ju ett bra tag sedan ... dansa och bara njuta av livet.

I veckan som kommer blir det härnösand och här i Örnsköldsvik. Tänker bosätta mig på ett biblotekt och leta fonder :) det är lika intressant varje gång.
Sedan på fredag drar jag till sthlm ska umgås med min mor, träffa min bror och Sanna, Frasse. Hoppas vi hinner träffa Hampus å Klara något!

Det är många saker som snurrar i min skalle, en del jobbiga saker men en del positiva saker. Jag hoppas det rättas ut många frågetecken denna vecka.

Livet är som en berg och dalbana!

puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback