Välkommen till oss Vendela

Så i onsdags så ringde mamma det där telefonsamtalet man har gått och längtat efter i månader! "Grattis faster" - vad då faster jag? :) sedan började tårarna rinna. Jag har blivit faster! Till världens sötaste Vendela! Välkommen hit och jag ska verkligen visa hur mycket kärlek som helst till dig! Redan nu är du min ögonsten.
SÅ nu är man både moster till världens sötaste och så faster till världens sötaste! Vilken lycka man har!

Dessa rader är till dig Vendela:

Som en sol du kom i ens liv.
Du lyste upp när livet var som svårast.
Du kom till rätt familj med rätta hjärtan.
Du är som sagt välkommen till denna jord.
Jag ska finnas där, jag ska skydda dig, jag älska dig.
Till mig är du alltid välkommen med stora och små saker.
Jag ska göra allt för att vi ska umgås så mycket som möjligt!

Grattis brorsan och Sanna!!!!

------------------------------------------------------------------------------------------------

Igår lagades min bil. Det var bromsbelägg höger fram. De var helt slut! Tack för ni hjälpte mig alla som gjorde det :) SÅ nu kan jag åter igen köra med min röda fara!

.................................................................................................................................

Vad händer nu framöver? Vad ska Jag göra? Vad  är rätt eller vad är fel? Ska jag åka till Leksand och vara hemma hos mamma och mormor ett tag? Varför känns allt så kluvet?! Varför känns allt så konstigt? Jag som visste vad jag ville göra men nu blir det så här? Vilken väg ska jag välja?  Jag är rädd rädd över jag tar fel väg.... tänk om inte fanns fast då hade jag aldrig blivit det jag har blivit. Men jag ger inte upp och jag ska bevisa att jag klara av mig hur den här situationen oxå.... tack ni vet vilka som jag menar.... :)

Nästa vecka åker jag till Spaninen... ska dit med UH, Mattias, Jakob, Malin å så jag! Ska bli så himla skoj och lära mig massor av nya saker! Vissa tankar kommer nog på plats.

Veckan efter ska jag till Dalarna... Älskade Rälta, Metargården hem till mamma och mormor... Njuta och bara vara eller inte försöka....

Dagens ros går till SMURF Johanna för att hon sände radio med mig!

puss på er.

Kommentarer
Postat av: Emma

Livet är svårt Susanne men jag tror på dig vad du än fattar för beslut så tror jag att det blir bra. Jag förstår att allt känns jobbigt nu men välj den väg som du själv känner känns rätt. För det är ingen annan än du som vet vad som passar bäst för dig det är du som vet bäst vilken väg du ska gå ingen annan vet den vägen. kom ihåg att jag finns här för dig det är bara att ringa. Kom ihåg att vara stolt över den du är Susanne och man ska inte alltid bry sig om vad alla tycker. kom ihåg LIVET ÄR SVÅRT FÖRSÖK ATT SE MÖJLIGHETER FRAMFÖR HINDER FÖR TILLSAMMANS ÄR VI STARK pusspuss på dig

Postat av: Johanna Smurf

haha! Vi ägde :D Tack för att jag fick följa du och micke på matchen! :)

2008-03-16 @ 19:07:11
URL: http://j0hannasv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback