Låt ungdomar ha drömmar och visioner!

Dag 2 på Bispsgården. Vi pratade om fackliga arbete och vilka jobb ungdomar vill ha.
LÅT UNGDOMAR HA DRÖMMAR OCH VISIONER!!!
Låt mig få ha en dröm och en vilja att sträva emot vad jag vill jobba med, men ge mig väledning men DU kan inte bestämma och anta vad jag vill göra! Låt oss få vara med och utveckla Svenska samhället.
Jag tror mycket på att man säger det är lättare att säga ge en realistiskt på vilka yrken man ska jobba med än låt ungdomar få pröva än fram.

Jag är arbetslös jag är bered att prova andra yrken och lära mig nya kunskaper. Men släck inte hoppet för mig utan ge mig verktygen om ni vill hjälpa till!!!!!!!! Men som sagt släck inte drömmen och min vision.

Jag tackar för två trevlig dagar!

er Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback