En vacker vårdag

Idag var en sån underbar vacker vårdag. Klart det blåste lite men ändå så kändes det att våren är på väg fullt ut! Härligt!
Lika var det igår, var och träffade en person igår som känns bra och skönt att vara där. Skönt att tagit steget när jag tog steget.

Idag så kände jag mig jätte nöjd - var ute och gick ca 40 min. Sedan vilade en stund, gick till stan och träffade Anna (mycket trevligt) och solade, gick tillbaka till Terassvägen för att göra mig ordning inför EP informationen jag skulle hålla Tyvärr blev det inte sammautslag som vi hade hoppas.
Men i alla fall så känner jag mig jääääääääättttte nöjd jag plågade mig i backarna två ggr i dag :)

Å ifall du vill ha nga råd av mig A så borde du köra och gasa lite mer (du vet vad jag menar). Jag förstår vad du menar och det kändes verkligen skönt att prata idag å det är bara å ringa :) hoppas på solning snart igen.

I helgen som var så det meningen att det skulle vara saker som jag skulle varit på. Men ändring i sista minuten blev ikea med M, B, A. Mycket trevlig dag som höll på att sluta i att vi krockade. Bilen framför fick en jätte sladd och ja vi hade änglavakt. Vi hade verkligen änglavakt. På kvällen var B, J, A här och det blev jätte trevligt trotts allt! Vi möblerade om här hemma och nu blev det skit bra! Bylla du fick rätt :) många ggr du fick rätt den här helgen.
I söndags var det mysigt hos Sundelin i Bredbyn. Hur trevligt som helst som alltid! Jag är så glad att vi har en x-tra familj. Tyvärr tog söndagen slut väldigt fort.

I måndags så vet jag inte vad dagen gick vägen. Fick en del samtal och försökte skriva blogg men bloggen försvann.
Men jag lovade Matilda Forslund att skriva om räddsla på bloggen.
Ja vad är räddsla för mig, räddsla är att inte våga göra visa saker eller att blivit utsatt för något. Att man känner man inte fixar sitautionen! Men man kan övervinna sin räddsla om det gäller vatten, höjder etc.
Jag försöker övervinna mina egna räddslor vilket är svårt jag är på god väg med vissa. Men andra har jag lång väg kvar att gå.

"att våga leva är inte samma sak som att leva"

vill träffa goa vove Sigge snart :)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback