Dags igen...


Sist jag skrev var det torsdag....
i fredags skulle jag tränat men jag hade sån träningsvärk att jag inte visste vad jag hette.
Var på parken och bara hade trevligt innan man själv jobbade. Tack för en jätte rolig kväll vi som 
jobbade. Å jag är så glad att jag har lärt känna er alla :) 

I lördags upp tidigt dra till stan, micke lämnade mig så jag kunde träna. 
Vid tolv hämtade han och bylla mig så vi åkte och käkade och sedan blev det hem till Bylla.
Var på hockey innan dess på Liqud för de skulle samla massor av folk för att invadera stå plats. Hehe de lyckades 
ganska okej men matchen var tråkig och tur att Emma var med så man hade trevligt sällskap.
Efter hockeyn blev det en sväng på Olerays och sedan hem till Bylla och sjunga karoke.
Jag har ingen röst idag alls. Men jag hade skit skoj igår.... roligaste är när man kan skratta med hela kroppen och le med hjärtat å så känns det just nu att jag gör. Väntar fortfarande på besked ... hoppas det kommer snart.

Imorgon ska jag träna. Blir att pressa tiden ännu mer :) jag ska bevisa att jag kan för mig själv och jag vet att jag kan å det märks reslutat nu. *hehe* 

Förresten TACK för du frågade hur jag mådde... kul att du lyssnade oxå....
men som svar jo vars jag lever och jag hoppas du mår bra. En fråga kan inte vara så svårt att ställa eller?

Nu ser jag verkligen framemot besöktet i Umeå å allt vad det innebär. Det kommer bli jätte intressant. Jag har mina drömmar och mål klara för mig.

Någon som vill ha en katt? Måste omplacera en katt för han trivs inte här.... Så... nga tips på vart han kan bo...

Har funderingar på varför man går runt i sitt liv och tror det värsta. Jag har inte kommit fram till det. 
Av allt man går genom lär man sig ngt. Det är ju bara att försöka göra det bästa för det enda man kan göra. Jag försöker å ibland går det men ibland går det inte. Men jag ger aldrig upp! Många utmaningar väntar utanför min dörr... Jag är på väg att ta en för en... 
 
Imorgon/idag blir det stan.... nu har jag örvärk så jag kan verligen inte sova. Lär nog ringa ett samtal imorgon hur jag nu ska kommunicera i telefonen det vet inte jag.

kram å god natt

ser verkligen framemot tredje helgen i feb... :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback