Det är mer än två månader sedan

tiden går... så har jag lyckats att inte uppdatera bloggen på ett bra tag. Hela sommaren har snart gått. Å stundande valrörelse har startat. Vad har hänt i sommar? Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig då jag lyckades bryta höger tumme när man var på Gotland (Almedaldsveckan) En riktigt trevlig vecka då jag och mamma var där fick besök av Jacob också. En vecka som det verkligen var högsommar värme och riktigt bra vecka men trevliga pratstunder och framför allt mkt skratt. Det roliga var ju man var där "privat" hur privat man blev vet jag inte då jag diskuterade och frågade om allt och alla. Men riktig höjdare blev det trotts trista slutet på veckan då jag lyckades bryta tummen. Men men...
Sedan blev det några dagar i sthlm tillsammans med Carina och Johan med familjen. Toppen dagar som avlöste tillsammans i värmen och fick en minst sagt härlig födelsedag :P
Så kom jag hem och var hemma en dag och sedan blev det Rälta, Dalarna och träffade släkten som var på besök från Skåne och Stockholm.
Sedan har jag varit hemma efter det (som alla tycker jag är ute och far)
Imorgon börjar återigen kampanjade med LO känns skoj verkligen att komma igång och nu är man laddad till tusen.

Förra veckan var mamma och H (min älskade systerson) uppe och hälsade på. Det var ju riktigt riktigt skoj och det är lite speciellt man får visa sin lägenhet.

De senaste veckorna har jag funderat på en sak jag har fått frågan hur jag orkar vara borta så mkt och hur M klarar sig utan mig, hur klara jag mig? :P Jag har ett förtroendeuppdrag som kräver att jag ska göra vissa saker eller rättare sagt jag kan inte göra allt via mail och behöver träffas fysiskt. Då är det bara så. Jag kan inte sluta göra saker jag brinner för jag är gift. Klart jag prioiterar annorlunda när det gäller visa saker men jag tror handen på hjärtat att om jag slutar göra allt så skulle jag inte vara den samma person. Jag gillar att ta för mig saker och verkligen göra det jag tycker är roligt för att vara den jag är. Jag hade aldrig varit den jag är idag om jag inte gjort allt som får mig att känna mig insperad och känna att jag gör skillnad.

Funderar vad som händer i höst för mig. Antingen blir det jobb eller blir det plugg som ordnas av arbetsförmedlingen. Jag vet vad jag själv vill!! <3

Det var en kort uppdatering över vad som händer i mitt liv just nu... mer kommer. Ska ta mig i kragen och skriva oftare nu.... nu blir det att slänga mig på garderoben som jag redan har börjat på och sedan till Anna för lunch. Ska skriva en ansökan till ett extra jobb oxå.

kramar till min älskade vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback