Känslor om sommaren

När man var liten tyckte man att sommaren var lång som en enda underbar resa. När man åkte iväg på semester så tyckte jag att jag aldrig kom hem (men hem kom man) å gräset var ju alltid så mkt grönare för varje år, så mkt varmare för varje år var sommaren. Men även så kändes som tiden stod stil. Nu idag känns som det inte hann bli sommar innan det blev höst. Det gick så fort. Vad hände? Man säger att tiden går fort och man måste njuta av varje ögonblick är det så måste jag verkligen njuta av varje sekund.

Idag/nu igår fick jag något idiot ryck och började städa garderoben. Har lite kvar. Städade väskor och slängde. Känns skönt. Imorgon/idag efter jag har varit i Härnösand ska jag ta och dammsuga och damma hela lägenheten så det luktar ännu renare..... kanske hinner med att olja in möblerna. Vore ju inte så fel.

Det har hänt andra saker i sommar som ni mina kära läsare inte kanske vet om. Numera har vi bara en katt kvar. En katt är i katthimmeln som M säger. Den andra har flyttat till svärmor. Känns konstigt samtidigt är det skönt för mig då jag mår bättre. Har varit så mycket katthår runt omkring mig så jag inte har mått bra. Blivit känsligare för det och då är det bättre att vara rädd om sig själv. Sedan har tiden inte funnits till längre för att ha så många små liv här hemma. Vi har båda kommit hem sent och de har varit ensamma mkt och länge. Men de har det bra. Svärmor har oxå gjort sig av med nga katter. Satte ut en annons på blocket och bestämde mig för hjälpa till så det av och att jag även kan besöka där.... Det är inte lätt det vet jag när djuren flyttar för de är en del av familjen. Men de har även bra de med och detta kommer bli bra.

Idag var jag hos Anna och färgade håret. Som vanligt blev det mkt skratt och flams å jag slängde mig ur mig flosker som vanligt. Men Tack Anna för du fick mitt hår så bra. Kanske dags för en bild på den nya färgen :)

Nej mina vänner nu måste jag sova innan jag somnar sittande här. Imorgon som sagt ska jag till Härnösand och kampanja tillsammans med härliga glada valarbetare. Känns härligt att vara på bannan igen :P Inte långt kvar och det gäller att hålla in i det sista.

kramar till er alla :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback