Ny design - tack åter igen Johanna

så nu är ändrat designen igen - jag gillar den grymt bra :P tack Johanna.
Vad tycker ni, bilden kommer nog att ändras snart igen för jag tänker försöka ta en bra bild på fredag då jag å Johanna ska umgås "se på film", ha så skoj inför dåken som är dagen efter :)
Jag känner mig ladad inför tusen. Jag funderar på att lägga fram ett förslag som MAN Inte har tänkt på. Tror ärligt talat inte man kan säga nej till det då jag upptäcker ingen annan som tänker på det?! Eller kan man säga nej? Men om jag lägger fram det och man säger nej, vad gör jag då?  Det får vissa säg.

I helgen var det styrelsemöte med UH. Var inte många som kom men de som kom vi gjorde det super bra! Det gick undan kan jag säga - besluten och diskussionerna. Perfa blev det till slut. Sedan efter mötet slut var jag och grattade brorsan i förväg (fyllde år igår) och sedan hem till Emma som fyllde 20. Kvällen var mycket trevligt, mycket prat, skratt och en och annan fundering över livet egentligen har att erbjuda. Men tack för kvällen och jag hoppas det kommer snart igen. Det är ngt att se framemot kan man lugnt säga.

I söndags skulle jag ha börjat att packa inför flytten - det är snart dags. Inte långt kvar. Jag längtar som en tok kan jag säga. Lämna Gideå - lämna att pendla varje j*la dag rent ut sagt. Är ju ändå inne i stan mer eller mindre varje dag! Men i stället blev det att prata länge och väl i mobilen med Johanna och vänta på M. Sedan bar det iväg hemåt efter mycket om och men. Skönt var det dock.
Jag såg på underbara tv programmet "en annan del av köping" ett program som man verkligen ser ut att man ska ta vara på det man har i livet! Ett helt underbart program!!!

Igår så satt jag hemma och skrev och letade information hela dagen. Pratade i telefon och segade på. Det tog många meter framåt i det jag ska göra så jag känner mig så glad :) JIPPI!
På kvällen var jag på det jag ska gå nu 10 ggr varje måndag och det var första gången för mig. Jag kan känna den magkänslan jag hade när jag gick dit var tusen ggr bättre när jag gärifrån. TACK, tack för personen fick mig att göra det JAG aldrig trodde jag skulle palla att göra. ALDRIG men nu känns det som jag kan bestiga berg. Det kändes så skönt. Jag låg och tänkte många timmar i natt på det! TACK!

Å idag ska jag fortsätta att njuta av livet - å skriva - å göra andra saker. Vilken underbar dag.

ha en fortsatt trevlig Dag!

kramar

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej de var jätte snygg designe. MEn tyvärr svårt att se delar av texten.

Hoppas allt är bra kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback