Det finns vissa personer som betyder extra mycket

ska strax checka ut från hotellet och sedan åker man. Ska bli spännande vad detta är. Mycket lär man väl sig.
Igår kväll fick jag ett sms som verkligen gjorde mig så glad. Så det blev ett mail efter det och jag är mycket glad över det. Jag tror personen vet vem det är. TACK.
Personen det gäller har gjort mycket för mig, framför allt när jag var yngre och hade så frukansvärt behov att ta reda på vem jag var, varför det var så och varför livet är så förbannat orättvist. Av vissa omständigheter så försvann personen ur just mitt liv för ett jag men sedan igår vändes allt upp igen. TACK igen.

Sedan finns det personer som det verkligen klickar på en gång med och man är bara glad att man har träffat. En sån person är L som jag delar lägenhet med. Vi är så lika och har så kul ihop. Aldrig på denna jord trodde jag att jag kunde träffa ngn som är som jag. Tack L och när vi slutar i Övertorneå så vet jag att vi ändå kommer hålla kontakten och umgås.

Min familj betyder mkt och kommer alltid betyda mkt men just nu kan man inte umgås lika mkt med sin syster eller brorsan eller syskonbarnen vilket kan vara jätte jobbigt för de gör att man verkligen känner sig hel och som verkligen känner mig bäst. Att ibland vara någon annan för att passa in men här ser man genom mig. Jag har i och för sig slutat att inte vara mig själv men ändå blir det ett sätt man är på och det är ibland väldigt jobbigt. Jag är glad att jag har min syskon som verkligen är där och kommer med både ris och ros vilket jag känner jag behöver.

Vad vore livet utan Emma :) inte mkt alls. Väldens bästa E!!! Med ett hjärta av guld mer behöver man inte säga. Tack! I livet finns det verkligen vänner, nära och kära som betyder så mycket mer för en. Att bara veta jag kan ringa och höra deras röst och bli glad. Eller går ngt fel så vet jag ngn ställer upp att verkligen delar allt med. Jag skulle kunna nämna många många till. Men tack älskade personer som finns i mitt liv som gör så mkt för mig att ni tror på mig på det jag gör, att ni finns där när jag behöver råd och ni finns där när jag bara behöver bubbla av mig glädje. Tack.

Saknar verkligen H, A, N och V ni har en extra stor plats i moste/fasters hjärta. Vad vore livet i all sin glans om inte ni fanns. Det vore ett fel att inte nämna M. Älskar dig.

Kanske blev en hyllnings inlägg ja men jag måste få nämna att just nu är jag glad att ni finns och tycker om ers å mkt. Tack!! Till familjen Strandberg om 2 veckor ses vi då kommer jag och bara krama om er och vi kommer att umgås en hel dag :)

Nu ska jag ut och flyga...

Det finns tre till som ska ha ett stort hjärta det är M, T och S ni vet varför <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback