en måndag kallare än på många många år

Ja nu var valet över. Det är ju ingen hemlighet att man är besviken över att vi inte tog makten i riket. Det kan jag på ett sätt ta och jobba vidare åt för det är i alla fall gamla moderater i nya kostymer. Men att vi har fått in rasister in i riksdagen blir jag då mer arg och förbannad över. Jag har jobbat stenhårt i flera veckor i valrörelsen och igår gick allt ur mig precis allt men jag kunde då inte sova för de. Kanske dags att tag i det oxå nu när det har lugnat ner sig.
Har inte skrivit på ett tag för jag har varit runt i hela Ångermanland och jobbat stenhårt med LO och det har varit jätte kul. Har varit mer på arbetsplatser, träffat så härliga människor runt om vårat landskap och pratat politik. Det värmer i mitt hjärta. jag kommer sakna det hela. Nu kommer nya äventyr för mig. Vad det blir efter detta vet jag inte just nu har lite ideer och hoppas det löser sig snart.

Jag blir mörkrädd när man läser vad vissa personer är glada över att SD kommit in. Det gör mig jätte rädd över vad som kan hända med Sverige. Tänker på den svenska historien.

Nu ska jag ta tag i dagen - ringa till vc och höra efter om ett intyg. Sedan blir det nog bio ikväll.
För övrigt har jag haft en toppen helg (fredag och lördag) tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback