Dag 10 (Det här har jag på mig i dag)

svarta byxor en svart tröja och min favortsjal. Helt okej klädsel. Bild kommer senare om jag hinner :)

..................................................

Helgen var jag hemma men inte hemma för att umgås direkt.
Styrelsemöte på fredagen i Härnösand, hem och jobba på lördagen i Gideå. Hur kul som helst var det.
Åter igen TACK Örjan, Tobias och Micke för vi gjorde det vi gjorde.
Söndag tillbaka på styrelsemöte. Sedan blev det hur härlig kväll som helst!

Skulle ha åkt tillbaka på söndag men tåget och jag var inte såna vänner som man kanske skulle vara.
Tog ett beslut att åka 10.30 på måndagen i stället och det gjordes, då blev det buss. Menmen
lika glad är jag för det.

Igår så gjorde jag två nya prov på affärskommunikation. Önskar den tog bara slut för segare läsning huva säger jag bara.

Har nog inte nämnt det men i torsdags klarade jag bokföringsslutprov. SÅ himla gott att veta den kursen är klar!!!

Nu måste jag köra hårt och inte sitta bara av tiden. Haha det gör man ju aldrig. Men ha det gott.

kramar

Kommentarer
Postat av: Sofia

Skönt att bokföringen är över & att du klarat det så bra!!

Han ju iallafall träffa Milla & mig i helgen! Umgås en stund iallafall :)

2011-02-03 @ 15:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback