Plugg, och funderingar

Sitter och har funderingar på vart jag är på väg. Men tror det blir bra. Helgen var i sthlm. Först kom jag ner på fredagen ngt försenat men ändå kom jag ändå ner. Sedan på lördag blev det ett extra insatt styrelsemöte med UH. Bra diskussioner och bra möte. Tror det blir bra.

Lördag e.m blev att träffa syster å mina äldre syskonbarn, Emma och brorsan. En trevlig stund. Tack för pratstunden Emma. Känns skönt att få distans på mina funderingar :)
Söndag kom M ner och sedan blev det hockey med A,H och M i globen. mycket mycket kul. Att se Hs ögon när vi satt i Globen blev jag väldigt rörd. A fick lite spring i bena men kul att se hennes min när maskoten ramlade. Tack för en otrolig rolig dag. Sverige vann på straffar!

Måndag (igår) plugg och möte som stod på agendan. Lika dant idag. Sedan blir det ännu mer plugg.

Med mina funderingar är vad jag själv vill. Många många saker som är på gång vilken enda ska jag börja. Göra en punkt lista? :P
Närmare målet.

Vi får höras.

kramar


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är nyfiken, jag vill veta!!!! :D vad ska du göra, vad tänker du på?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback