Dag 07 (Min dag)

började inte så bra blev väckte av M som ringde och väckte mig 06.50 börjar 07.00 tur man är nära skolan så jag inte kom så sent. Men hann inte göra det jag hade tänkte imorse men så det blir vid lunch och sedan efter skolan blir det att åka buss till Luleå och flyg därifrån till Stockholm.
Imorgon på ett viktigt möte som bara är för mig själv (hemlighetsfull) sedan blir det möte med Anna och Benham om vpl och budget 2012. Sedan blir det att träffa Julia! JIPPI!!! Söndag blir det en heldag på UHs kansli jag å UHs kommunikatör ska gå genom politiska programmet. Därmellan blir det plugg, skriva UH dokument och lite annat smått och gott :)

Men åter till min dag - sitter här på min arbetsplats på skolan och försöker göra bokföring. Just nu snurrar bara siffror runt i skallen men det lär väl få klarhet snart hoppas jag. Dagens första kaffekopp är den bästa helt klart och vi har fikarast mellan 08.30-08.45 varje dag men idag behövde jag verkligen kaffekoppen som allra mest :P Min dag fylls på av både glädje ämnen och annat. Återkommer att berätta om dagen senare nu ska jag fortsätta med alla siffror ha en bra dag så länge...
Tänkte försöka städa bland mail och annat i helgen så jag får lite ordning för just nu är det bara rörigt men det får bli en senare fråga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback