Norges nationaldag

å då passar jag på att skriva ett blogg inlägg. Nu var det ett tag sedan jag skrev. Timmarna och dagarna har inte räckt till. Jag har inte haft energi men känner den är på väg tillbaka vilket är jätte skönt. Igår kväll var jag hos Sofia på ljusparty. Den vännen ger mig mer energi utan att veta om det tror jag! Tack för gårdags kvällen. Fynda lite födelsedags presenter.
Sitter här och väntar på M som kommer hem med bilen så jag kan åka och jobba :) i veckan är det mycket jobb vilket jag är glad för å så hoppas jag få mitt sommarschema som många frågar efter hur jag jobbar i sommar vet inte kan jag fortfarande svara! Jag har ingen aning :)) men får snart veta.

Redan maj?! Vart tog april vägen? Vart tog början av maj vägen? Var i sthlm första helgen i maj 6-8 maj för att gå på HRFs jublemsmingel och konferansen. Mycket trevligt. Hann med att träffa Emma ena dagen och min bror en stund en av dagarna. Mycket mycket trevligt. Längtar redan till nästa gång. Själva jubluemt var stort och mäktigt. Riktigt roligt att få vara där :)

Annars så har det mest varit jobb, plugg, Uh och lite mer jobb. Men jag gnäller inte. Träning funkar ganska okej numera vilket är super bra. Men borde verkligen skärpa mig för jag vet att jag kan ännu bättre om jag ger mig den på det. Har varit lite så där.

Nej min älskade vänner nu ska jag åter igen fortsätta med det jag höll på med och sedan som sagt ska jag iväg och jobba.

kramar

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack själv för igår vännen! :) KRAM

2011-05-17 @ 12:23:53
Postat av: Johanna

Syster! Vi måste ju prata snart :) Hoppas du är hemma 12-19juni för då kommer jag norrut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback