ännu en viktig dag i mitt liv...

så kan rubriken stämma bra och det är sant. Hade en viktig träff idag och det gick jätte bra. Över förväntat. Så nu är det dags att ta det vidare. Jag ska visa jag kan för mig själv. Upp till bevis :) Tillbaka i januari. Jag kan, jag vill! Två saker ska hand i hand gå så löser detta sig jätte bra :) FOCUS!

Hade ett telefonsamtal idag med en när vän och blev väldigt sorgsen i själen efter det. Men är väl saningen och bara jobba vidare på det.... eller hur? Kanske man måste veta hur man går vidare med det. Svårt att säga att ligger bara där eller där. Men jag måste jag måste jag vet vad jag ska göra. Bäst att ta tag i problemet nu.

Sitter här och försöker plugga samtidigt spelar jag julmusik... men har tankarna någon annanstans å sitter och sjunger med så nu blir det att diska i stället!

ha en bra onsdag!

kramar min vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback