Jobb idag - å svar på slutprovet

idag så jobbade jag liksom igår kväll. Lika roligt fast klart man kan tycka det är jobbigt men samtidigt trivs jag jätte bra. Vet jag "tjattar" om det men det är sant.

Veckan går så fort jösses säger jag bara. Måndagen och tisdag bara försvann liksom går dagen då jag jobbade kväll. Å så idag kan jag då säga redan kväll å nu är det canal + här hemma som gäller. Det är visst ett hockeylag från staden man bor i som spelar och då måste man se. Tycker det är kul med hockey också. Leksand är ju mitt lag :)

Så fick jag svar på slutprovet i omvårdnad idag känns kanon bra detta!! Väntar nu på slutbetyget i kursen. Har redan börjat med min andra kurs. Nedräkningen har börjat inför jag har gjort klart allt. Känns himmlans skönt.

Ska nu ta och se lite hockey och sedan plugga lite.

Ha en riktigt underbar kväll mina vänner.

kramar till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback