när man minst vill ha det så får man det....

jaha. Skulle idag varit iväg på ett möte klockan 10.00 men mitt huvud ville något annat, mådde som jag hade varit ute och festat så inte vet jag vad det var i julmusten igår vid julbordet. ska ringa dit imorgon då efter jag har varit till vårdcentralen.

Igår var M och lämnade min dator i Domsjö. Hoppas han kan fixa det i alla fall så jag får mina bilder och dokument. Vore kanon!!!! Min svärmor lånade ut en av sina datorer vilket är bra så jag kan fixa skolan ändå. Å M försökte ordna så den går snabbare. Tack!

Var till Ikea igår en sväng med Sofia. Får så mycket insperation hur man vill möblera.... skulle man jobba där skulle man vilja göra om ofta så är det ... insperationen flödar.

Ja det var för denna gång... men hoppas jag skriver snart igen.

kramar min vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback