Nu var det ett tag sedan igen...

det har varit full fart här så jag har inte tagit mig tiden att uppdatera denna blogg så förlåt mina vänner. Påsken har varit och jag jobbade hela påsken var väl som vanligt .... på måndagen var vi ut på nyänget och träffade Mickes moster som fyllde år och hela familjen.

Har så mycket jag vill printa ner om politiken, omsorgen, man ser inte sambandet att man drar in någonstans, men även andra saker som jag vill skriva. Men det bara snurrar tanker i huvudet vet inte vilken ändå jag ska börja i men men...

Sitter på Arlanda och väntar på att checka in så jag kan åka hem. Varit på vackra Grythyttan med HRF förbundsstyrelse i dagarna tre. Det var enbart prat om kongress och samvaro. Kan hålla med jag kommer nästan sakna dem mer än UH. Jag kommer sakna all den kunskap man får lära sig. Alla frågor man faktiskt får ett svar på. All hjälpmedel det finns en lösning på. UH och HRF har gjort saker och ting möjliga för mig.

Idagarna har jag bestämt mig för att göra en sak - vad det blir av det visar sig men bara möjligheter har jag. Nu är det såna möjligheter att ja det vore en dröm för mig. Men en sak i taget.

Annars går hälsan i första hand. Denna vecka har jag inte hunnit med lika mycket träning men som förra veckan 5 pass. Nästa vecka lär det bli 5 pass eller fler. Jag ska då bevisa för mig själv ännu mer att jag kan. Det börjar märkas mer på mina kläder nu och jag känner mig piggare. Fick den finaste av alla komplingmanger i dagarna. Det märks Susanne och ja jag är stolt över dig. Tack!!!!

Funderar på hösten vad som händer.... blir jag kvar? Ja det får vi se. Ska försöka blogga oftare dels om mig själv och hälsan träningen men även om min syn på olika saker och planer. Det blir så där ibland. Men ska skärpa mig på det med.

Jag blir så frukansvärt imponerad av människor som jag har lärt känna inom olika organisationer som oavsett ålder har en sån glöd. De har visioner och framtidstro men framför allt de vill förändra saker. Det spelar ingen roll om man är 13 eller om man 80 om man har glöden så kan de två personer verkligen förändra mer än de som sitter hemma och inget vill. Vi är så åldersfixerad idag men många saker har bevisat mig motsatsen många!

Vänskapen till vissa personer är så vacker så otroligt vacker. Har fått vänner för livet och de har verkligen visat om vem som är ens vänner.

Förra helgen var jag ledig. Fest hos Patrik på fredagen mycket trevlig fest jag körde och vi kom hem fyra på morgonen men ja det var värt varje trött sekund av trötthet jag hade i kroppen på söndagen då det blev sundsvall och hundutställning och träffa kusin Palle. Mycket roliga utställning då det gick mkt bra. Men hjälp jag vill ha HUND! men just nu ingår det inte riktigt i ens liv tyvärr tar mer tid än vad man tror och eftersom jag inte har en aning vad som händer framöver så nej inte rätt. Men vill!

Nej mina vänner nu ska jag checka in skulle åkt hem tidigare men bussen kom senare in till sthlm.

Imorgon blir det träning med bästa Sofia och sedan jobb <3
Visst kan jag tycka livet känns pest men just nu ler jag åt framtiden.

många kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback