Torsdagens uppföljning på gymet, helgens bravader och dagens träning <3

Vilken ända ska jag börja med? :) Tv:en är full gång med os just nu är det friidrott på tven men tänkte skriva ett blogg inlägg när orken och tiden finns.

I torsdagen den 2 aug på em hade jag uppföljning på gymet. Har inte haft det sedan juni. Så mest var jag nervös på om ngt hade hänt på den tiden. Visst känner jag att saker och ting har hänt men kanske känner fel vad vet jag. Fel det hade jag då inte. Utan det verkligen visade på både vågen och måttbandet! Härlig känsla! Reslutatet är bra men nu är nya mål uppsatta för mig själv och jag ska dit :) (sitter och kollar upp lite annan träning oxå... testa något nytt kanske inte för jag ska sluta på curves men ngt som kompliterar vore ju trevligt)

Å så helgens bravader :) Utgång med underbara Emma och Sofia. Först middag på La Casa Mia sedan blev det utgång på Public och Merry can. På Merry can fick vi med oss Amanda. Men underbara vänner man har. Så skoj det är mkt skratt, fniss och lite tårar för det är väl det man har vänner till att kunna ha roligt, allvarlig ihop men ändå njuta av livet. Sedan känns det så härligt att ha funnit vänner här som man kan ha så himlans skoj med. För så är det i livet man behöver alla olika typer av människor i sitt liv som ger en energi för livet ska funka. <3 Men återigen tack för en super lördag.
I söndags var jag seg och jobbade kväll men när jag väl var där gick det bra :)

Idag var jag ledig riktigt skönt. Underbart väder, så blev det kaffe med Sofia, cyckling till gymet och mat på La Casa Mia och sedan en latte på Public. Å nu nga timmar senare sitter jag här med datorn i knät och skriver blogg inlägg.

Micke är ledig ikväll riktigt trevligt att få han hemma lite. För jobbar inte han så jobbar jag. Konstigt det där egentligen men just nu är det så. Resten av jobb dagarna är det bara lördag jag inte jobbar kväll sedan är det antingen delad tur eller kvällstur och han jobbar på La Casa Mia. Men men vi får väl se vad som händer i höst med jobb för mig.
Ha en underbar måndags kväll :)

Imorgon blir det att gå till gymet, sedan hämta bilen, lunch på stan kanske å sedan jobba kväll! <3

puss på er kära underbara läsare! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback