Att ta i tag i saker

Borde sova för bra länge sedan - ska upp och jobba imorgon men blir så inpserad av att göra andra saker på datorn som att skriva blogg som jag inte har gjort på många många veckor. Förlåt mina kära vänner. Dagarna, kvällarna rusar iväg fast jag kan ha tråkigt så rusar de iväg. Livet är underligt men också härligt men kan vara så frukansvärt smärtsamt. 2013 ser ut att bli ett jätte bra år, tror även 2012 kommer avslutas lika bra.
Många saker kommer hända början av nästa år som bara är positiva. Jag kommer gå tillbaka till plan2 på ett långtids vik. Känns helt fantasikt att jobb löser sig under hela 2013 sedan får vi se vad som händer. Men även andra saker kommer hända. Nya utmaningar som ska lösas och nya händelser som kommer att ske. Jag längtar efter alla saker som kommer att hända :P
 
Vad har hänt under dessa veckor jag inte har skrivit. Bland annat har jag tränat på vilket jag verkligen trivs med. Tränar jag inte blir jag frukansvärt rastlös. Har varit "sockerfri" i 30 dagar nu har jag fikat lite men ska efter jul ta tag i det igen tänker una mig lite nu (dock blir det inte så mycket ändå) stolt jag är för fixade i 30 dagar. Kan då fixa i 60 dagar nästa gång. Nya delmål har satts upp med träning och andra större mål som ska uppfyllas. Härligt här kommer jag.
 
Idag har jag förresten haft ljusparty här hemma. Känns så underbart att ha de vänner man har! Å ni som inte var här det kommer fler ggr :P
 
Jag ska bli bättre att ta tag i saker i tid ... blir sur på mig själv när jag låter det dra ut på tiden! Att blogga är en del av mig själv så jag borde faktiskt kunna uppdatera oftare :)
 
många många kramar till er mina vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback