2012 är här

och nu är det mitten av januari redan å jag har ännu inte skrivit min nyårskrönika. Den kommer men inte nu. Sedan förra inlägget har jag plugga, jobbat, pluggat och så har jag jobbat har slängt in lite träning där också.

Julen och Nyår blev jobb med stora bokstäver å min jul firades i Dalarna tillsammans med min älskade familj den 29:e december. En riktig mysig kväll. Under dagarna hemma i Rälta blev det innebandy cup och se H spela match i Falun. Hann även vara hemma hos syster och fika nga ggr och det betyder jätte mycket. Dels för att prata med henne men träffa barnen. Älskade ungar som jag saknar så grymt mycket när man inte är i Dalarna.

Något mer som hände när man var där? Tja så mycket tid fanns inte. JO fika på Siljan (cafe) besök på Leksands bröd. Borde åka ner med skåbil nästa gång och fylla upp den verkar som alla här uppe vill ha Leksands bröd :D
Vägen hem gick bra på fredagen - hem och ladda för att fira nyår å jobba då. Blev lång dag på jobbet och en riktigt roligt nyårs afton med goa vänner. Verkligen den bästa nyårs afton jag har firat på 5 år. Inget bråk bara skoj det behövdes kan jag lova. Fast vissa vänner saknar man alltid när man firar såna kvällar och dagar... fast de får man umgås med andra tillfällen.

Idag så skrev jag slutprovet i Geratriken. HUVA!!!!! <3 om 2 veckor får jag besked. Men får jag Godkänt blir jag överlycklig. Blir så stressad när jag gör prov vete katten varför men så är det har alltid varit så... men!

Sedan blev det kaffe hos Sofia och prata lite - behövdes så energi påfyllning så det bara sjöng om det...

nej vet ni va nu ska jag börja med min nyårskrönika dock lite försenad Sa jag det förresten jag går på rad hela januari månad.... vi får se vad som händer efter januari.

många kramar till er mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback