Dag 4 utan godis...

å den har en så länge gått jätte bra. Egentligen är det inte dag tre utan godis men den här veckan är det dag tre utan jag har ätit fikabröd, godis. Dock vet jag att godis finns hemma men jag ska klara det här.

Var ledig hela dagen först blev det lunch med Sofia på port 9 sedan i snövädret hämtade hennes barn, hem å så blev det ett mindre roligt telefonsamtal som fortlöpte resten av dagen av många jobbiga samtal. Samtal om oro för en som står mig mycket nära inte mår så bra. Trodde jag skulle kunna samla mig men kände mig bara tom och fundersam vad som händer här näst. Det får tiden utvisa. Men mitt i allt detta så fick jag möjligheten att prata med en när vän å samtalet blev länge om allt mellan himmel å jord. Tack för timmarna! Ser verkligen emot att dricka kaffe snart och verkligen prata ännu mer för vi har mycket att prata om.... TACK! 

Blev lite plugg dock idag men plugget avbröts hela tiden av andra tankar.... 
Igår tittade jag TV3an Livet blir bättre denna gång handlade om Anton Hysen när han berättade om hur han kom ut som gay och fotbollspelare. Tragiskt vi lever 2012 och det ska fortfarande vara så stor grej. Tycker han verkligen visade civilkurage och vågade berättade något. Det är en viktig sak i livet att kunna få vara den är! Bra Anton du är en förebild!

Jag är GLAD över vilka vänner, familj och jobbarkompisar jag har. Det finns personer i mitt liv nu som verkligen får mig att må så bra. NI vet verkligen vilka ni är men tack för ni finns. Tack för alla rop och tack för alla kramar tack för ni finns där. Jag finns här för er kan sitta vaken nätter för ge tillbaka vad ni har gett mig :D

EN låt som verkligen betyder mycket för mig och betyder mer idag än vad jag själv har insett är Nothing else matters. Tack för du finns där. DU är en underbar vän som jag vägrar släppa!!

So close, no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
and nothing else matters

Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I don't just say
and nothing else matters

Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
and nothing else matters

never cared for what they do
never cared for what they know
but I know

So close, no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
and nothing else matters

never cared for what they do
never cared for what they know
but I know

Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I don't just say

Trust I seek and I find in you
Every day for us, something new
Open mind for a different view
and nothing else matters

never cared for what they say
never cared for games they play
never cared for what they do
never cared for what they know
and I know

So close, no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
No, nothing else matters


Tack Sofia för idag för du finns där... jag vet ni är många runtomkring mig. Jag vet det men just nu var Sofia där och lyssnade på mig och fick mig att tänka på ngt annat en stund... längtar till på lördag.

Ska försöka sova... å hoppas på nga timmar sömn. Jobb imorgon.

många kramar till er mina vänner

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack själv vännen! Finns när som du behöver mig!

2012-01-27 @ 17:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback