Vad hände under 2011 för mig?

Bra att blicka bakåt för att se framåt är det inte så det heter?
* Började återigen twittra på leksnadssmurf
* Gick till tandläkaren första gången på 4 år. Inga håll och nu skaffat frisktandvårsavtal på tre år! Känns bra!
* Började året i Rälta tillsammans med familjen (hela familjen) firade både jul och nyår samma dag.
* Den 6 januari firades M:s födelsedag med hans släkt.
* 10 januari blev färden åter igen till Övertorneå som jag dock stannade bara till mars månad sedan blev det distansstudier och jobb Övik.
* Mars började jag som timvikarie på sjukhemmet i Gideå. Fick underbara vårdtagare och personal <3
* Sommaren tillbringades både i bil och på jobbet där jag fick chansen att jobba midsommar å fira födelsedag på jobbet.
* Februari närmare bestämt 13 så blev det hockey i Globen tillsammans med M, mina två äldsta syskonbarn H och A. Sverige vann över Finland. Tror H skrek sig HESS den kvällen :)
* En del resor blev det till sthlm och där UH och HRF var att jobba för och representerat.
*Nya hörapprater och en hel värld öppnades :)
* Besök på sossarna partikongress.
* många många timmar med världens bästa Emma
* Flera Ikea besök med bästa Sofia
* Ännu flera kaffekoppar tillsammans med Sofia (Har verkligen funnit en sån vän - tack underbara du)
* Nga trevlig besök hos Maria (min egna frisör i Leksand)
* Elvis föreställning med syster yster på Ejendals arena (en helt fantastiskt kväll)
* Skolavslutning i Insjön och se underbara syskonbarn sjunga även vara barnvakt till minsta i Gärtner, Insjön
* Studentfirande för Caroline i Leksand :)
* Sista april firades på jobbet men kvällen hos Strandberg i Skede
* Se Lars Wallins utsällning i Sthlm med bästa Emma.
* Fick ännu ett underbart syskonbarn <3
* Äran att delta på ett underbart bröllop (Niklas och Catrin) Tack!
* Umgås med flera underbara vänner och lärt känna så otrolig personer under hela året.
* Många filmkvällar hemma hos Bylla
* Utreda mina hudvårdsproblem (svar inga problem)
* Besökte kaknästornet första gången
* Påbörjade tre stora resor i mitt liv - tagit allvarit tag i viktnedgång, plugga uska igen och klar 2012, vart vill jag i livet.
* Köpte mig en iphone 4s
* Var på Leksands IF utematch med mamma, Emma, Micke och Patrik. Vilken kväll?!
* Leksands kryssningen i augusti en jätte rolig resa. (repris 2012?)
* Almedalsveckan på Gotland tillsammans med mamma och Liv åkte genom UH
* 30 årsdagen firades av en överaskningsmiddag av min underbara vänner och familj! TACK!!!
* Husvakt åt Mähler/Westberg en vecka!
* Bechan (sista katten) flyttar till svärmor å jag mår kanon bra och kan andas igen.
* Besök av mamma nga dagar - då besök i Junsele och på Ulvön
* Kräftfest hos Micke och Sofia :)
* Firade 3 år som fru <3
* Träffa flera vänner jag inte umgåtts med på många många år
* Var på Ladies Night med Frida och Erica. En helt underbar kväll blev det :)
* Flera timmar med träningsskor
ännu mer timmar i bil fram och tillbaka till Dalarna och Sthlm

Under 2012 kommer ju flera saker hända mig.... en del resor har påbörjats och en del ska ta slut. Det ser ljust ut... Här kom den försenade nyårskrönikan....

Två nyårslöften har jag avlagt.... Upp till bevis för mig själv

många många kramar till min familj och mina vänner som alltid finns där för mig! <3 till min man


Kommentarer
Postat av: Johanna

DU har ju haft fullt upp!

Postat av: Marinette

Ja du hann med en hel del du.....

2012-01-20 @ 12:33:36
URL: http://ennormaldag.blogspot.com
Postat av: Sofia

Tack för 2011 :) Ser fram emot ett mkt innehållsrikt 2012 för oss! KRAM

2012-01-23 @ 09:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback