Så där...

helgen har flugit förbi med storm. Riktigt härligt. Jobbade - umgicks med nära och kära. Igår blev det en cykeltur på ca 8 km. Jätte nöjd med min nya cykel! :)

Idag var jag ledig. Skulle ha gjort undan saker men blev inte så mycket mer än träning men skönt att ha såna dagar också! Nu är klockan snart slagen men jag gjorde ett beslut nyss som kommer hit om nga dagar! Jag har tjattat och nu så blev det så! Bild kommer jag lovar och det är inte en ny bil :) fast det skulle ju vara kul det med men vissa saker prioiterar man mer.

Ingen som är sugen på att köpa min vinst som är en surfplatta Samsung galaxy 7.7 (16 mb) kommer inte använda den för jag har min iphone och är det ngt jag ska ha är det en ipad. Hör i såna fall av er för det känns bättre än den används och jag får pengar som ska användas till nga "roligare" :)

Nej vet du va nu tänker jag gå och sova...

Nattinatti....

kram er Susanne

Kommentarer
Postat av: Matilda

Kommer du ner på midsommar? Hur ser cykeln ut? Kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback