Är numera Undersköterska

Igår eftermiddag fick jag betyget i sista kursen så nu är jag undersköterska. Har klarat alla kurser.
Det känns skönt att lägga en stor sten till handlingarna - för det har legat på mig sedan jag avslutade 2004 att jag aldrig gjorde klart och inte kände att det var ett misslyckande att inte göra klart med de få kurser jag hade kvar. Men nu är det klart. Så klart det kan bli. Väntar på betygsdokumentet sedan blir det att skicka in till kommunen! TACK alla för er peppning att plugga - jobba - träna - vara aktiv med andra saker har verkligen tagit ut sin tid men jag har lyckats och jag känner mig stolt, stolt över att jag gjorde det och inte gav upp!!

Nu börjar nya äventyr vad det får ni allt se :P

Igår eftermiddag åkte jag till Skede för att umgås med Strandberg då M var borta med sina jobbarkompisar. Tack Carina för kvällen och hur vi firade det. Ikväll blir det får vi se och imorgon jobbar jag igen blev så fast det är min ledig helg så hoppar jag in och jobbar extra en kväll :P

nu ska jag njuta över det är lördag!!

ha en bra lördag mina vänner!

kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback