En fundering över livet

Ibland kan det kännas skönt att komma till Dalarna och fundera över vad man vill göra i livet.
Men ibland kan man få ångest att komma hit när allt är sig likt.

Var på landstingsdagar i falun måndag - onsdag. Verkligen intressanta dagar.
Verkligen skönt och härligt att få inse att se hur det egentligen funkar.
Jag tycker det ska bli spännande år framöver.
Kanske kommer jag flytta tillbaka hit och driva vidare med min politik. Kanske flyttar jag till andra delar av landet. Vi får se. Men dessa fyra år kommer bli spännande.
Jag hoppas och jag vill tro att det kommer något bra ut allt detta.

Förresten Så önskar jag du vet redan allt så jag inte behöver förklara... :)

ha det!

vill ha mitt trådlösa bredband.... NU!

//Susanne

p.s Leksand vann igår d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback